Lost in live...

Temat: "Polska": Wczasy nad Bałtykiem droższe niż w Eg...
"Polska": Wczasy nad Bałtykiem droższe niż w Eg... Wydaje mi się to zbyt przesadzone. O ile podczas zagranicznych wojaży wybieramy hotele iluśtam gwiazdkowe to w Polsce oblężone są (nad morzem) przede wszystkim domki kempingowe. Ja wybieram się do Dąbek na tydzien, z synem. Domek będzie nas kosztował 1500 zł plus ok.500zł wyżywienie. Jesli chodzi o dojazd do celu, to mam nad morze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24,96578569,96578569,_Polska_Wczasy_nad_Baltykiem_drozsze_niz_w_Eg_.html

Temat: przestrzegam przed Amber Apartments w Stegnie
Właśnie wróciłam z 2 tyg. wczasów w Stegnie i wszystkim odradzam nie tylko Amber Apartments ale w ogóle tą miejscowość. My byliśmy w OW Leśnik - to ośrodek domków kempingowych (bez wyżywienia), jedyna jego zaleta to położenie w lesie, reszta do bani. Duży domek, ale stary, zaniedbany i śmierdzący (cena wcale nie niska - 200zł/dobę). Z informacji ogłaszanej w internecie dzień 15.08 miał być w promocji czyli wczasy miały być o 1 dzień dłuższe co okazało się kłamstwem. Turnusy od soboty do soboty i spadać, żadne argumenty nie docierały (nawet wydruk z netu nie pomógł), "szef" uchwytny na telefon, mimo uprzedzenia, że przyjedziemy wcześniej i z małymi dziećmi musieliśmy czekać ponad 4 godz. na domek, biuro non stop zamknięte, nawet gdy wisi kartka, że właśnie są godz. urzędowania, ludzie w buiurze nic nie wiedzą, wszystko z "szefem" - nieuchwytnym. Odległość do morza 500 m ale w lini prostej którą pokona wprawny turysta a nie rodziny z dziećmi. Szkoda gadać. Sama Stegna to dziura jakich mało ale wcale nie było tam spokojnie, morze ludzi i śmieci, plaża brudna, po prostu tragedia. Wejście na plaże zdecydowanie nie dla...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,595,7531188,7531188,przestrzegam_przed_Amber_Apartments_w_Stegnie.html

Temat: wczasy dla wielodzietnych
wczasy dla wielodzietnych Mamy czwórkę dzieci, co roku jeździmy nad morze,problemem jednak jest zakwaterowanie- dzieci są jeszcze małe, nie mogą mieszkac w osobnych pokojach. Do tej pory korzystalismy z domków kempingowych,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,595,101855146,101855146,wczasy_dla_wielodzietnych.html

Temat: Wakacje nad morzem
Podejrzewa, że będę jedną z nielicznych osób, która morza nie lubi. Może żle napisałam: nie lubię bezmyślnego smażenia się na plaży. Chętnie jeżdżę nad morze jesienią, zimą lub wiosną, żeby zrobić porządny sparcer pustą o tej porze plażą. Niestety, mój stosunek do morza jest wynikiem dzieciństwa. Moi rodzice mieli samochód (od zawsze, kiedy sięgnę pamięcią), mój ojciec był bardzo próżnym mężczyzną, lubił być opalony (solariów wtedy nie było), toteż od pierwszych słonecznych dni czerwca jeździliśmy w niedziele nad morze. I tu był konflikt interesów: mnie nie wolno było się moczyć ile chciałam (bo ... Na szczęście, po jednej próbie wysłania mnie na kolonie nad morze, wyprosiłam od rodziców, żeby nigdy więcej, i odtąd jeździłam w góry. A jeździliśmy wtedy najczęściej w okolice Wisełki. Plaże były ... jazda dorożką lub pociągiem (na drewnianych ławkach, z lokomotywą), bo samochód był na codzień. Nota bene, Międzyzdroje wtedy a teraz to dwie całkiem inne miejscowości. Potem wielokrotnie jeździliśmy na wczasy do Pogorzelicy, gdzie PŻM miała domki kempingowe. Tam już było lepiej, bo było też chodzenie po lesie, połączone ze zbieraniem borówek (czerwonych). Z wyjazdów nad morze zrezygnowałam na wiele lat, wtedy jeździłam wyłącznie w góry. A potem zaczęła się moja przygoda z kajakami, która trwa do dziś. Ale to już inna bajka... Raz jeszcze byłam na wczasach nad morzem, w Łukęcinie. Po to, żeby mój syn wiedział, jak wygląda polskie morze. Ale wtedy nie smażyłam się na plaży. Znalazłam wesołe towarzystwo osób sporo ode mnie starszych i robiliśmy na plaży różne rzeczy: graliśmy w ... pamiętam brzeg morza usłany muszlami. A po latach trzeba było się ich dobrze naszukać...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23923,42626521,42626521,Wakacje_nad_morzem.html

Temat: Raj dla złodziei?
Raj dla złodziei? Czarna seria włamań do domków kempingowych w gminach Dziwnów i Rewal wzbudza niepokój władz samorządowych. W miniony weekend, kiedy wczasowicze opalali się na plaży lub przygotowywali pieczyste z ... do kempingu i zabierali należące do wczasowiczów najcenniejsze rzeczy. W ten sposób okradziono turystów w Dziwnowie, Międzywodziu, Międzyzdrojach oraz Pogorzelicy i Pobierowie. Jak wstępnie wyceniono, łupem złodziei padło kilkadziesiąt tysięcy złotych. ... kurortów złodziei, którzy zjeżdżają tu już z całej Polski, ale funkcjonariuszy jest po prostu za mało. Dopóki MSWiA nie znajdzie pieniędzy na dodatkowe etaty, nad morzem nadal nie będzie zbyt bezpiecznie....